Introduction
Τι είναι το διαδικτυακό μάρκετινγκ; Πως αυτό μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των πωλήσεων μιας εταιρείας; Ποιες είναι οι κύριες τεχνικές και μέθοδοι προώθησης μιας ιστοσελίδας; Με απτά παραδείγματα το σεμινάριο επιδιώκει να διδάξει στους συμμετέχοντες τις σύγχρονες τεχνικές διαδικτυακού μάρκετινγκ και προώθησης ιστοσελίδων έτσι ώστε:
- Να αποκτήσουν γνώσεις με πρακτικό αντίκρισμα
- Να αντιληφθούν ότι η δημιουργία μιας ιστοσελίδας πρέπει να συνοδεύεται από την εφαρμογή ορθών μεθόδων και στρατηγικών αξιοποίησής της
- Να μεγιστοποιούν την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας
- Να ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα του οργανισμού
- Να μετατρέπουν τα πιο πάνω σε θετικό αποτέλεσμα για τις πωλήσεις
Audience
- Διευθυντές και λειτουργοί τμημάτων μάρκετινγκ και πωλήσεων
- Ιδιοκτήτες/διευθυντές μικρομεσαίων επιχειρήσεων
- Σχεδιαστές ιστοσελίδων
- Σύμβουλοι μάρκετινγκ
- Σύμβουλοι ιστοσελίδων
At Course Completion
Μετά τη λήξη του προγράμματος αναμένεται ότι οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
- Προωθούν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω των διαφόρων τεχνικών διαδικτυακού μάρκετινγκ
- Επιτυγχάνουν βελτιστοποίηση των στόχων της ιστοσελίδας τους
- Επιτυγχάνουν αύξηση της στοχευμένης επισκεψιμότητας μέσω της πληρωμένης διαδικτυακής διαφήμισης
- Εισάγουν τα κατάλληλα κλειδιά (keywords) για αναγωγή στις πρώτες θέσεις των αποτελεσμάτων αναζήτησης
- Επιτυγχάνουν αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω των οργανικών (μη πληρωμένων) αποτελεσμάτων από τις μηχανές αναζήτησης
- Επιτυγχάνουν αύξηση της αναγνωρισιμότητας μέσω των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης
- Υλοποιούν και παρακολουθούν μια διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία με στόχο την άμεση επισκεψιμότητα
- Εφαρμόζουν τεχνικές ώστε το ενδιαφέρον των επισκεπτών να μετατρέπεται σε θετικό αποτέλεσμα για τις εργασίες μιας επιχείρησης
Για ξεχωριστό φυλλάδιο pdf κάνε κλικ εδώ
-
MODULES
- Στόχοι μιας ιστοσελίδας
- Εισαγωγή στην πληρωμένη διαδικτυακή διαφήμιση
- Πώς γίνεται η έρευνα για τα κατάλληλα κλειδιά αναζήτησης (keywords)
- Εναλλακτικοί τρόποι χρέωσης διαφήμισης
- SEO (Search Engine Optimization).
- Έρευνα και ανάλυση μιας ιστοσελίδας και των ανταγωνιστικών ιστοσελίδων για σκοπούς αναζήτησης
- Βελτιστοποίηση σχεδιασμού περιεχομένου σελίδων
- Κτίσιμο συνδέσμων (link building)
- Κοινωνική δικτύωση (social media marketing)
- Τα συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης
- CRO (Conversion Rate Optimization)
- Γιατί το ενδιαφέρον των επισκεπτών δεν μετατρέπεται σε θετικό αποτέλεσμα;
- Nicosia
City
- Class A:
1. March 07 8:00 - 15:30
2. March 08 8:00 - 15:30
Dates and Times
- 14
Duration (Hours)
- 20 Louki Akrita street,
2064 Strovolos
(behind Kykko secondary schools)
Location
- Limassol
City
- Class A:
1. March 07 8:00 - 15:30
2. March 08 8:00 - 15:30
Dates and Times
- 14
Duration (Hours)
- 22 Griva Digeni Avenue, 3106 Agios Nikolaos
(200 m. from the roundabout, near Agios Nikolaos church)